Lépésről lépésre

 

Használja a lábát, élvezze a tájat, maradjon formában, és töltse idejét barátokkal – ideje egyet sétálni! Készen áll?
A sétálás az egészséges életmód része, és az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy formában maradjunk.

Hova menjünk?

Tengerpartra: a homokon való séta nagyszerű torna, ami erősíti a lábfejeket és a vádlikat.
Hegyvidékre: szabaduljon meg a túlsúlytól és erősítse pszichofizikai egészségét.
Parkba: rendkívül jól ellazít, különösen, ha városban élünk.

Mit viseljünk?

A legjobb zoknik lélegző anyagokból készülnek. Válasszon varrás nélküli vagy lapos varrású zoknit, hogy elkerülje a felhólyagosodást.

A megfelelő cipők

Fontos, hogy a terep jellege alapján válasszunk cipőt, hogy a talprész elnyelhesse az ütődéseket, és megfelelő tartást adhasson a lábaknak és a bokáknak. Ezenfelül a cipőnek hajlékonynak kell lennie, stabil és kényelmes sarokrésszel.

Ne feledkezzen meg a zenéről

Válassza ki kedvenc zeneszámát, amire sétál, és ami energiával tölti fel.

Használjon lépésszámlálót

Hasznos lehet, ha számolja a lépéseket és nyomon követi teljesítményét.

Ügyeljen a tartására

Tartsa magasra a fejét, és ne hajoljon előre.

Masszírozza lábait

Végezzen körkörös mozdulatokat hüvelykujjával és többi ujjaival a talppárnáján, nagyobb nyomást kifejtve a saroknál és a talpon. Felülről kezdve haladjon lefelé, és ne hagyja ki a lábfej oldalait sem.

Frissítse fel lábait

A Scholl Fresh Step lábfrissítő dezodor azonnali dezodoráló hatást fejt ki, szárazon tartva a lábakat, és minimálisra csökkentve a szagot egész nap.