RELAXÁCIÓ


Miként küzdhetem le a fáradtságot?

Enyhítse a feszültséget és mossa el a fáradtságot egy meleg lábfürdővel, ami ásványi sókat vagy speciális tisztító anyagokat tartalmaz. Hogy lábai igazán ellazulhassanak, masszírozza őket folyó víz alatt, és próbáljon meg egy pár tornagyakorlatot is. Próbáljon meg körözni a bokáival, lábujjait behajlítani és szétteríteni, vagy talpait kis golyókon görgetni a kád alján. Lábfürdőjét hideg és meleg vízsugár váltakoztatásával zárja, hogy élénkítse a keringést. Ha menet közben van, a felforrósodott, megfáradt lábakat és lábfejeket egy könnyű permettel is lehűtheti és felfrissítheti.

Mi a legjobb módja lábaim masszírozásának?

Nem kell profi masszőznek lennie, hogy egy kicsit szeretgesse lábait. Mindössze annyit kell tennie, hogy vesz egy frissítő lábfürdőt, majd tíz percig gyengéden átmasszírozza őket. Íme egy egyszerű masszázs, amit kipróbálhat:

  • Tegyen egy kevés masszázsolajat a lábfejére.
  • Gyengéden cirógassa lábfejét a lábujjaktól kiindulva, majd továbbhaladva az oldalsó részekre, a talpra, és vissza a sarokra. Eztán masszírozza meg bokáját és a lábfejét is.
  • A hüvelykujja segítségével gyengéden ütögesse meg a párnácskákat minden egyes lábujja alatt.
  • Lassan csúsztassa végig a hüvelykujját a sarkától a lábujjaikig, végig a lábfej belső boltíve mentén, majd a külső éle mentén.
  • Fogja egyesével a hüvelykujja és mutatóujja közé a lábujjait, és gyengéden nyújtsa ki őket.
  • Zárja egyik kezét lábfeje elülső része, másik kezét pedig a hátsó része köré. Majd könnyedén fordítsa el kezeit ellentétes irányba, mintha „kifacsarná” a lábait.